Veelgestelde vragen


Wat gebeurd er na uw aanmelding?


Na uw aanmelding controleren wij uw gegevens. Wij nemen daarna binnen
1 werkdag contact met u op om na te gaan hoe wij uw administratie kunnen inrichten.


Nadat wij overeenstemming hebben bereikt, sluiten wij een overeenkomst met u. Uw administratie (facturen en bonnetjes) levert u aan via de boekhoudApp of via onze boekhoudpakket.


Voor wie is AdministratieKantoor Newland geschikt?


AKN is geschikt voor eenmanszaken, ZZP'ers of een VOF.
De boekhouding verloopt doorgaans digitaal. Indien u fiscale vragen heeft of overige vragen over uw administratie, vinden wij het belangrijk om u persoonlijk te informeren. In dat geval is het mogelijk dat wij een persoonlijk gesprek met u inplannen om u zo goed mogelijk van de juiste informatie te voorzien.

Wij vinden het belangrijk dat u inzicht krijgt in uw boekhouding en administratie. Vandaar dat wij over het algemeen jargon proberen te vermijden en u op een simpele manier proberen uit te leggen wat er van u wordt verwacht als ondernemer.


Is AdministratieKantoor Newland een boekhouder of boekhoudpakket?


AKN is een volwaardige boekhoudkantoor en geen boekhoudsoftware.
Nadat u zich bij ons heeft aangemeld, hoeft u dus niet zelf uw administratie bij te houden. Wij nemen uw administratie uit handen en verschaffen u inzicht en duidelijkheid in uw boekhouding. 


Heeft u meer vragen?


Als u meer vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen.
U kunt daarvoor klikken op de contact button.